Monday, November 3, 2008

HnH Perfume


HnH Perfume – Minyak Wangi Tanpa Alkohol

Shariz Multi Trading buat pertama kali memperkenalkan satu produk minyak wangi yang sebenar-benar yang didatangkan di dalam dua set berlainan pada harga yang cukup istimewa dan ekonomi. Produk ini terhasil kerana wangian HnH Perfume diformulasikan tanpa campuran alkohol atau penambahan air dan dipek 4 botol dalam kotak yang menarik serta mudah dibawa. Wangian minyak wangi yang kekal sepanjang hari walaupun hanya setitik sahaja digunakan berbanding dengan minyak wangi biasa yang terdapat dipasaran.

Minyak wangi HnH Perfume ini diilhamkan daripada minyak wangi jenama antarabangsa yang terkemuka seperti Hugo Boss,Dunhill, DKNY,Calvin Klien,Nina Rich, Cristian Dior, Feraud, Helena, YSL, Bruberry, Jean Patou, Lacoste, Guy Laroche Dan Ralph Laurent dan banyak lagi. Ciri istimewa yang tiada dengan minyak wangi yang lain di pasaran adalah warna-warna yang menarik dari minyak wangi yang dihasilkan oleh pihak kami. Ini adalah satu trade mark bagi minyak wangi kami untuk dibezakan dengan lain-lain produk.

Tiada kesan sampingan jika menggunakan minyak wangi kami hanya haruman yang lebih panjang setiap. Dijamin suci dan bersih serta sesuai digunakan semasa solat. Setiap Set Lelaki dan Wanita mempunyai 4 jenis haruman yang mana telah dilabelkan untuk memudahkan anda mengetahui haruman pilihan anda. Kini anda boleh berjimat dengan harga yang cukup berbaloi kami tawarkan.

Hanya dengan sebotol anda akan dapat menggunakan sehingga 60 kali calitan yang mengharumkan sekitar ruang anda dan pastinya orang akan bertanya ….wanginyaaaa…u pakai minyak wangi apa?

Jangan berlengah lagi tempah sekarang sebelum terlambat…….

……..Dah Cuba Pasti Nak Lagi………

STOKIS DAN PENGEDAR DIPERLUKAN

Syarat & Kelayakan Stokis Negeri :

a) Pembelian minimum 200 pek

b) Harga belian RM6.00/pek

c) Pengedar membeli di Stokis Negeri

d) Nama akan disenaraikan dalam laman web dan iklan

Syarat & Kelayakan Mini Stokis:

a) Pembelian minimum 50 pek

b) Harga belian RM7.00/pek

c) Lantik pengedar sendiri dan beli melalui mini stokis

d) Nama akan disenaraikan dalam laman web dan iklan

Syarat & Kelayakan Pengedar:

a) Pembelian minimum 20 pek

b) Harga belian RM8.50/pek

c) Nama akan disenaraikan dalam laman web dan iklan

Berminat sila

a) Bayaran ke akaun Maybank 157308001388 (MUHD RIZAL ZAINAL)

b) SMS ataupun email (Nama, Alamat, Jum. Pek, Amaun Bayaran,Tarikh & Masa Pembayaran) ke 013-5931716 @ shariztrading@yahoo.com

No comments: