Monday, November 24, 2008

Nasib Menyebelahi ku

22hb November 2008 Sabtu

Hari ni ada kenduri di rumah mak sedara sebelah bini aku.
Kenduri kecik je dan rombongan hantar pengantin lelaki ke rumah pengantin perempuan di SP.
Apa yang nak jadi cerita kami adalah orang last ikut serta. Dah la sesat dan nak jadi cerita lagi handphone aku lak cicir masa isi minyak. Dekat dengan Shell Bidong. Gelabah la cari mana hilang. 
Nasib menyebelahi aku , aci yang jaga pump minyak simpan aku punya handphone. 
Kalau tak dah lesap la tel aku tu dan sapa2 yang aku kenai pun susah nak cari. 

Nak sampai rumah pengantin pun punya la susah. Dah la ikut lambat .... sesat lak. Silap masuk kg dan taman lagi. 

Tapi last2 jumpa gak walaupun dekat 1 1/2jam melilau cari dengan petunjuj yang diberi.

Aku lak dari hari khamis hingga Ahad kena jaga ekspo dgn HCJ @ Matahir. Tahun ni tak berapa meriah macam tahun2 yang lepas. 
Tapi atas tugas dan harapan yang diberikan kami berdua buat la heboh2 kat tapak tu macam biasa dengan lagu dan celoteh kami.

So disini aku pun keletihan. Jd hari selasa ada PTK kat Ipoh .... satu apa pun tak baca... 

Buat je la apa yang mampu..... harap2 boleh jawab la esok.

Untuk semua yang baca ni aku merapu apa tah la ye......  BACA je la 

No comments: